Így fogyj a hasadról

2018-04-25

Már minden megpróbáltál, felüléseket, plankot, biciklit, és mégsem fogysz?

Sportkártya
hirdetés

Nos, akármennyi felülést megcsinálhatsz, az erősíti az izmokat - azokat, amelyek a hasadon lévő zsírréteg alatt vannak. Ameddig ez a zsírréteg nem tűnik el, nem lesz kockás a hasad.

De akkor hogy tüntesd el a zsírt?

Nos, ebből valamennyi mindenki testében megtalálható, a bőr alatt, és mélyebben, ami a szerveket védi. Erre szükség is van.

Nőknél és férfiaknál pedig nagyon különböző, hogyan tárolják a zsírt. Átlagosan a nők 6-11 testzsír-százalékkal magasabb értékkel rendelkeznek, ami annak is köszönhető, hogy az ösztrogén is elősegíti a zsír tárolását.

A nők összességében sokkal hatékonyabbak a zsír tárolásában, mint a férfiak, azért, mert a test így készül fel a terhességre. Ez persze nem azt jelenti, hogy kész, a nők húzták a rövidebbet, nekik el kell fogadni a hájasabb hasat.

Az edzés mellett nagyon fontos a táplálkozás, és ez az, amiben a fogyás kulcsa rejlik: egészségesen és változatosan kell táplálkozni, hozzáadott cukor nélkül. Fogyassz teljes kiörlésű termékeket, tejből az alacsony zsírtartalmút, magvakat.

Az adagra is figyelj oda: sokan esnek bele abba a hibába, hogy egészségen táplálkoznak, de a szükségesnél nagyobb adagot. A szervezeted ilyenkor is a tárolás mellett dönt.

A hasra irányuló gyakorlatok és a táplálkozás helyes irányba terelése hozhatják meg együtt azt az eredményt, hogy elkezd eltűnni a felesleges zsír a hasadról.

A HIIT gyakorlatok sokat segítenek a zsír égetésében, és az erősítés mellett fontos a sok mozgásos, intenzív gyakorlatok beiktatása is.

Nincs tehát egy varázs-megoldás, amivel azonnal eltüntetheted a hasadról a zsírt: hosszú távon kell több fronton teljesítened, ami meghozza majd az eredményt.

Forrás: dailyburn



Címkék: has táplálkozás fogyókúra


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás