Gyúrj tokára!

Edzéstippek a cuki kis huplik ellen

2017-06-13

Szerző: fittanya.hu

Az egészséges táplálkozás és a testmozgás az, ami segít megőrizni a tested fittségét. Ám ugyanez igaz az arcodra is: azt is karban kell tartanod edzéssel, hogy megelőzd a toka megereszkedését. Íme, 7 gyakorlat, amelyekkel tündöklő arcot varázsolhatsz magadnak:

 

 

Sportkártya
hirdetés

Bemelegítés

Mint bármilyen más edzés esetében, ezúttal is bemelegítéssel kezdj! Ehhez mozgasd az állkapcsod alsó felét először föl-le, majd pedig oldalirányban. Lassan és óvatosan végezd a gyakorlatokat, ismételd meg 8-10-szer.

 

1. KANÁL

Nyisd ki a szádat, és az alsó ajkadat emeld az alsó fogsorod fölé. Képzeld azt, hogy be kell kanalaznod vizet a szád alsó felével. Mozgasd a fejedet lefelé kanalazó mozdulattal, és csukd be a szád, amikor emeled a fejed. A gyakorlat közben figyelj, hogy a szád sarka teljesen laza maradjon. Ismételd meg 5-7 alkalommal.

 

 

 

2. ÉRINTSD MEG AZ ORRODAT!

A toka oka sokak szerint a nyelv izmainak gyengesége. Ezért ezeket is meg kell erősítened. Nyújtsd ki a nyelved, és próbáld megérinteni az orrod. Közben a szádat lazítsd el. Ismételd meg 5-ször.

 

 

3. A TÖKÉLETES TOJÁSDAD ARC

Ha úgy szeretnél kinézni, mint pár évvel fiatalabb korodban, akkor a következőt tedd: fordítsd a fejed balra, és told az állkapcsod alsó felét előre, a nyakizmaid megfeszülnek közben. Érezd, ahogy feszül a nyakad bal oldala. Aztán fordítsd a fejed jobbra, és ismételd meg a gyakorlatot. Végezd el mind a két oldalra 5-5-ször.

 

 

4. CSÓKOLD MEG A ZSIRÁFOT! 

Képzeld el, hogy meg kell csókolnod egy zsiráfot (vagy valakit, aki nagyon magas). Emeld fel az arcodat és nézz a plafon felé. Enyhén told az alsó állkapcsodat előre, és csücsöríts, mintha puszit adnál. Ha jól csinálod, érezned kell az erős feszülést a nyakadban. Tarts meg a pozíciót 5-8 mp-ig, és ismételd meg 5-ször.

 

 

 

 

5. ELLENÁLLÁS

Ehhez a gyakorlathoz ökölbe kell szorítanod mind a két kezed, és az állad alá tenni. Az alsó állkapcsoddal told a kézfejed lejjebb, miközben a kezeddel ellenállást fejtesz ki. Az erőkifejtésnek egyre nagyobbnak kell lennie. Amikor a legerősebben tolod egymás felé az állad és a kezed, tartsd ki a pozíciót 3 mp-ig. Aztán lazíts, majd pedig ismételd meg a gyakorlatot 5-7-szer.

 

 

6. MOSOLY

Szorítsd össze a fogaidat, a szádat tartsd zárva, és próbáld a szád sarkát olyan szélesre húzni, amennyire tudod. A nyelveddel kezdd el nyomni a szájpadlásodat, egyre erősebben. Ha az arcizmaidban erős feszülést érzel, akkor jól csinálod. Tartsd ki ezt az érzést 5 mp-ig, aztán lazíts 3 mp-ig. Ismételd meg 5-8-szor.

 

7. PUFI ARC

Lélegezz be mélyen a szádon át, és töltsd meg levegővel a szájüregedet. Csukd be a szádat, és csinálj pufi arcot. Ekkor kezdd el nyomni a tenyereddel az arcodat, míg érzed a feszülést az izmaidban. Tartsd ki 3-5 mp-ig, majd engedd ki a levegőt és lazíts. Ismételd meg 5-6-szor.

 

 

Forrás:

https://brightside.me/inspiration-health/the-7-most-effective-exercises-to-get-rid-of-a-double-chin-295310/

 

 

 

 

 



Címkék: edzés arc toka


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás