Feszesítsd a hasad ezzel az egy hónapos plank kihívással

2018-02-21

Nem vagy elégedett a hasad formájával? Lefogadom, hogy hallottál már a plankről, de az a tippem, hogy alábecsülöd a hatékonyságát.

Sportkártya
hirdetés

A legtöbb hasizom-erősítő mozdulatsorral ellentétben a plank egy statikus gyakorlat. Ez azonban nem teszi könnyebbé. Ami azt illeti, a plank igen sok izom egyidejű munkáját igényli.

Hiába statikus, az izmaid megfeszült állapotban vannak folyamatosan a gyakorlat során, ezért aztán izzasztó lesz - jobban, mint száz felülés!

Ez a mód viszont hatékonyabban erősíti őket - így gyorsabban fejlődnek a hasizmaid.

Na, akkor lássuk! Az alábbi kihívás 21 napig tart, a feladatok tehát három hétre lesznek losztva.

1. hét

Tartsd ki a planket legalább 30 mp-ig. Növelheted 60 mp-re, ha már nagyon jól megy.
Emelgesd közben a lábad, ITT tudod megnézni, hogyan.



2. hét

30 mp-el növeld a plank kitartásának idejét.
Ereszkedj közben alkarra. ITT tudod megnézni, hogyan



3. hét

Most a feneked emeld az ég felé.
ITT tudod megnézni, hogyan.



Forrás: cleannaturalmedicine.com



Címkék: hasizom plank edzésterv alakformálás


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás