Ezt az izmod nem használod, pedig kellene

2017-08-07

Szükséged van erre az izomra guggolásoknál, előrehajlásoknál, planknál, mégis - nagy a valószínűsége, hogy nem használod.

Sportkártya
hirdetés

Ez pedig a keresztirányú hasizom.

Az alsó bordáktól a medencéig tart, az oldalaidtól a gerinc irányába. Olyan, mint egy fűző, csak ezt az izmaid alkotják. Ez a jelentős izom nagyon fontos szerepet tölt be a tartásod, a mozgásod szempontjából. Mondanunk sem kell, hogy az ülő munka neki sem tesz jót.

Hogyan tudod erősíteni?

Állj négykézláb. A hátad ne mozgasd, közben a köldököd húzd a gerinced irányába. Mintha valaki feküdne alattad, és próbálná elérni a hasad, de pedig igyekeznél meglógni előle. Máris érezni fogod, hogy működésbe léptek a keresztirányú hasizmaid, sőt, kilégzésnél még egyértelműbben. Próbáld erősen kifújni a levegőt. Amikor a keresztirányú hasizmod munkában van, az csökkenti a csípőd átmérőjét.

Tartsd meg a hasad feszített helyzetét, és emeld fel a jobb kezed és a bal lábad. Próbáld a hasad változatlan helyzetben tartani. Ez a mozgássor erősíti a keresztirányú hasizmod, és jót tesz a test és az agy kapcsolatának is.

Forrás: Popsugar.com



Címkék: hasizom fitnesz edzés gyakorlat


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás