Ezért egyél egy nap sokszor, keveset - egy színésznő tanácsai

2017-07-03

A Botrány című TV-sorozat sztárja arról mesél, miért nem híve a napi háromszori étkezésnek: ő ennél sokkal többször eszik, könnyű, kis adagokat. Íme, egy napja.

Sportkártya
hirdetés

8:00 Joghurt, feltéttel

Kezdd a napot egy édesítetlen joghurttal, amit valamilyen bogyós gyümölccsel, tökmaggal ízesíthetsz, esetleg megszórhatod fahéjjal. Ez beindítja a gyomorműködést és felfrissít, hogy könnyebben kezdd a reggelt. Nem unsz rá egyhamar, hiszen számtalan módon feldobhatod, minden reggel más ízt tálalva magad elé.

11:30 Pirítós avokádóval

Készíts kis szelet pirítósokat, amelyeket avokádókrémmel ízesíthetsz. Az avokádó nagyon egészséges, és finom is. Facsart citrom levével, bazsalikommal és magokkal dobhatod fel a falatkákat, pikáns ebéd előtti menüként.

14:30 Saláta kerti zöldségekkel

Ha nem boltban vásárolsz, hanem a piacon szerzed be a napi élelmet, akkor az is meghatározza a menüt, hogy mi friss és gusztusos a termelőknél. Ha saját kerted van, akkor még jobban el vagy kényeztetve, de a helyzet akkor is ugyanez. Bátran kísérletezz és készítsd el saját receptjeid annak alapján, hogy mely ízek illenek szerinted össze. Fejes saláta, quinoa, paradicsom, paprika, menta (vásárolj kis fűszernövényeket, ha nem is sikerül újra kihajtatnod, a friss, tőről tépett mentalevél páratlan!), bogyós gyümölcsök, és egy kis főtt tojás, hogy fehérjét is vigyél be. Készíts hozzá valamilyen finom mártást is.



17:00 Alma és mogyoróvaj

Próbáltál már egy fél almát mogyoróvajjal megkenni? Nem semmi édesség! A délutáni kényeztetést ha tudod, hangold össze egy könnyebb edzéssel: végezz néhány jógagyakorlatot, vagy Pilatest.

19:00 Indonéziai nasi goreng

A színésző vacsorára egy kis exkluzivitással készül, indonéziai utazása során beleszeretett a zöld teába és az indonéz konyhába, így személyre szabta a tradicinális nasi goreng receptjét (az élményről dokumentumfilm is készült, ezt itt nézheted meg). A lényeg, hogy egy kis rizst kever össze zöld tea levelekkel. Könnyű és mégis laktató vacsora.

A napot általában valamilyen teával zárja: itt is érdemes kísérletezni a különleges ízekkel, és figyelni, hogy nyugtató hatású teát válasszunk, ami könnyíti az alvást.

Ilyen étrend mellett egész nap nem leszel éhes, egészségesen táplálkozol, finomakat eszel. A súlyodnak is jót tesz, hisz a gyomrod egész nap működésben van, nem egyszerre kell nagyobb adaggal megbirkóznia.

Forrás: mindbodygreen.com



Címkék: étrend táplálkozás étel saláta


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás