Circuit tréning vagy köredzés: 15 perces gyakorlat

2017-09-28

A circuit tréning lényege az, ami minden új edzésmódszer lényege mostanában: minél rövidebb idő alatt minél intenzívebben átmozgtani az egész testet. Mivel egyre kevesebb időt tudunk az edzésre szánni, egyre több olyan módszert fejlesztenek ki, amivel minél rövidebb idő alatt el elhet érbi ugyanazt a hatást.

Sportkártya
hirdetés

Ennek egyike a circuit tréning is, amihez nem kell semmilyen eszköz, rövid időt vesz igénybe és intenzív. Mutatunk egy gyakorlatsort, amihez mindössze 15 percre lesz szükséged.

Végezd mindegyik gyakorlatot 45 mp-ig, pihenj 15 mp-et, a teljes sorozatot ismételd meg négyszer.

1. Síugrás

Állj terpeszben, lábak váll-szélességben. Ugorj jobbra, a bal lábad vidd a jobb mögé, aztán ugorj balra, a jobb lábad vidd a bal mögé. Lendítsd a karjaid előre-hátra, ahogy ugrasz, hogy lendületet vegyél.

2. Plank lábujjhegyen oldalra lépegetéssel

Plank pozícióban a jobb lábaddal lépj ki jobbra, majd zárd vissza. A bal lábaddal lépj ki balra, majd zárd vissza.

3. Biciklis felüléles

Fekdj hanyatt, mindkét lábad emeld fel a földről. Házd fel a jobb térded, érintsd meg a bal könyököddel. Húzd fel a bal térded, érintsd meg a jobb könyököddel.

4. Guggolás nyomással

Ereszkedj guggolásba, combod legyen párhuzamos a földdel. Emeld fel a karjaid, könyököd hajlítsd be 90 fokkal. Nyújtsd ki a karod erős nyomással, állj fel. Ereszkedj vissza guggolásba. Súlyzó nélkül is végezhető.

5. Skip jack

Ugorj előre, indulj jobb lábból, és végezz el két jumping jack-et, ugorj előre most bal lábbal, és megint végezz el két jumping jack-et.



Forrás: dailyburn.com



Címkék: edzésprogram gyakorlat köredzés


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás