5 nyújtó póz, amit végezz el az irodában az asztalnál

2017-10-16

Azt már mind tudjuk, hogy az ülőmunka káros az egészségre, de ha időnként ebédelni sincs időd napközben, hogy tudnál a tested átmozgatására odafigyelni?

Sportkártya
hirdetés

Nem véletlen jött divatba az álló asztal, aminek kialakításának köszönhetően állva tudsz dolgozni az asztalnál. Igen ám, de ezek egyrészt nagyon drágák, másrészt pedig most már azt is tudjuk, hogy épp annyi kárt tudnak okozni, mint amennyit használnak. Megfájdul a hátad, nagyobb terhelést ró a lábaidra, megfájdulhat a derekad. Szóval, ez sem az ideális megoldás.

Mit tehetsz akkor mégis napközben, amivel segíted a tested? Végezd el az alábbi videóban látható 5 nyújtógyakorlatot, és máris megkezdted az ülés káros hatásainak kiküszöbölését!

Mielőtt azt mondanád, hogy erre sincs időd, elmondjuk, hogy van. Mivel a gakorlatokkal felfrissíted a vérkeringésed, frissebb lesz az agyad is, hiszen több vér jut el, és gyorsabban tudsz dolgozni! Ami időt tehát a gyakorlatokkal töltesz, az visszajön a javuló hatékonyságban!

Forrás: dailyburn.com



Címkék: munka munkahely nyújtás iroda


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás