4 tipp, hogy dobd fel a kávéd egészségesen!

2017-09-01

A reggeli koffeinadag sokunk számára nélkülözhetetlen. Miért ne használjuk hát ki, hogy adjunk hozzá egy kis extra ízélményt, amivel ráadásul az egészségünknek is kedvezünk?

Sportkártya
hirdetés

1. Kakaó

Kávé és csoki - hát van jobb kombináció? Figyelj arra, hogy minőségi kakaót válassz. Kiváló a gyulladáscsökkentő hatása.

Hogyan csináld? Tegyél a bögrébe egy teáskanál kakaót, mielőtt felöntöd kávéval. Vagy akár magába a kávéba is teheted, mielőtt lefőzöd, ilyenkor érdemes egy kicsit nagyobb adaggal, egy evőkanállal mérni.

2. Vaj

Szuper telítő és energizáló hatása van! Tegyél 1-2 evőkanállal a kávéba, és turmixban 20-30 mp-ig keverd, amíg egyenletes állagú nem lesz.

3. Menta

Segíti az emésztést és jó hatással van a sérült, meghúzódott izmokra, ráadásul nagyon jó íze van! Ízlés szerint tegyél a kávédba, és keverd jól össze.

4. Fahéj

Ezzel talán nem mondjuk újat, de azzal igen, hogy ne a kész kávéd ízesítsd vele! Tegyél a kávéba már lefőzés előtt, és ízleld meg a különbséget!

A fahéj segít a zsírégetésben és gyulladáscsökkentő hatású.

Forrás: dailyburn.com



Címkék: kávé táplálkozás


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás