4 ninja gyakorlat párban edzőknek

2018-05-11

A hangzatos cím négy dinamikus, saját testsúlyos gyakorlatot takar, amit egyébként nyugodtan végezhetsz egyedül is, de mint a képeken látni fogod, párban jól néz ki :)

Ha szeretnéd magad formába hozni a kirándulásokra, és szeretnél formás alakot a nyári lenge ruhákhoz, ez a négy gyakorlat egy jó kiindulás. Eszköz nem kell hozzá, tehát bárhol végezhető.

1. Állj egyenesen, lábak csípő szélességben, karod kinyújtva emeld fel. Hajlítsd be a térded és ülj le a fenekedre, majd folytasd a mozdulatot, dőlj hátra, feküdj le egészen a hátadra. Karok kinyújtva a fejed fölött a földön. A mozdulattal egy időben emeld a lábad, nyújtsd ki felfelé, emeld meg a csípőd, minta gyertyaállásba készülnél. Majd fordítsd meg a mozdulatot, a lábaid lendítsd előre, talpad tedd le, és emelkedj fel szumó guggolásba, majd állj fel, karok kinyújtva a fejed fölött, és ugorj el a talajról. Végezd amilyen gyorsan csak tudod 60 mp-ig.



2. Jobb lábad elől, bal hátul, mindkét térded 90 fokban behajlítva, a bal vádlid a földön, lábujjak befordítva a lábfej alá. Vállaat húzd hátra, csípő elére felé néz, kezed csípőn. Lábfejből indítva ugorj fel, a levegőben cseréld meg a két lábad, és landolj ugyanebben a pozícióban, csak most a bal lábad van elől, a jobb hátul. A gyakorlat fejleszti az állóképességet és erősíti a feneket.



3. Feküdj hanyatt, kezed a tested mellett. Kinyújtva emeld fel a kezed a fejed fölött, majd egyszerre emeld fel a lábaid és a kezeid, lábak és karok is kinyújtva. Próbáld megérinteni a lábujjaid, majd ereszkedj vissza, kezek ismét a test mellett. A gyakorlat a hasizmot erősíti. Ismételd 60 mp-ig.



4. Ehhez a trükkös gyakorlathoz állj szemben a fallal egy lépés távolságra tőle, egyik láb a fal felé mutat, másik mögötte merőleges rá. Egy cigánykerék jellegű mozdulattal állj a kezedre és fordulj meg úgy, hogy a hasad legyen a falnál. Lépegess a kezeden közelebb a falhoz, karokat vidd messzebb a füledtől. Hajlítsd be a könyököd, és engedd le a fejed közel a földig. Told vissza magad. Végezd el ötször, vagy amennyiszer bírod.

Forrás: dailyburn



Címkék: edzés edzésterv gyakorlatok


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás