3 mozdulatsoros kardió gyakorlat - egy súlyzóval

2018-08-30

Egy igazán jó kardió gyakorlathoz arra van szükséged, hogy a mozdulat során átmozgasd az egész tested, és minél gyorsabban teljesítsd. Az alábbi, három mozdulatsorból álló kardió edzéssor otthon is végezhető, ha van egy súlyzód.

A titok az: dolgozz keményen, mozogj gyorsan, úgy, hogy közben tartsd a tested a megfelelő pózban.

A lenti három gyakorlat jól átmozgatja a tested. Csináld úgy, hogy 3-5 perces bemelegítést követően először végezz mindegyikből egy ismtlést, aztán kettőt, és így tovább, úgy, hogy összesen 20 percig végzed a gyakorlatot. Nézd meg, mennyi ismétléses sorozatig jutsz el! Utána már adja magát, hogy legközelebb megpróbáld ezt túlteljesíteni. ;)

1. Helyezkedj magas plank pozícióba vagy a földön, vagy egy dobozra támaszkodva. A tested alkosson egyenes vonalat. A jobb lábfejed húzd fel egy ugrással, tedd a jobb kezed mellé. Csere, és most a bal lábad húzd fel.



2. Állj a csípőszélességnél kicsit nagyobb terpeszben. Fogj egy súlyzót, lélegezz be, hajolj előre csípőből, hátad egyenes, térdek enyhén behajlítva, engedd le a súlyzót a térdeid közé. Lélegezz ki, és emeld fel a súlyzót a fejed fölé. Figyelj, hogy ne dőlj hátra, a törzsed maradjon egyenes.



3. Helyezkedj magas plank pozícióba, csukló a váll alatt. A tested alkosson egyenes vonalat. Ereszkedj le, a könyököd hátrafelé mutasson, feküdj le egészen hasra. Emeld el a tenyereid röviden a földről, majd tedd vissza, és told fel magad újra plank pozícióba. Ne hajlítsd közben a hátad.



Forrás: dailyburn



Címkék: súlyzó kardio edzészterv


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás