15 perces otthoni edzés, hogy túléld az ünnepeket

2017-12-06

Jön az ünnepi időszak, ami sok előkészületről, főzésről, rokonlátogatásról és programokról szól. Mit jelent ez az edzésed szempontjából? Azt, hogy nem lesz lehetőséged a hétköznapok rutinjának megfelelően eljárni. Ha azonban megcsinálod ezt az 15 perces otthoni gyakorlatot, akkor áthidalhatod a mozgáshiányt!

Sportkártya
hirdetés

A gyakorlatokhoz nincs szükséged semmilyen eszközre, csak egy kicsi helyre és 15 percre. Átmozgatja az egész tested.

Végezd mindegyik gyakorlatot 40 mp-ig, majd 20 mp pihenés jön. Ismételd el a sorozatokat 15 percig.



1. Állj egyenesen, lábak csípőszélességben. Tedd le a kezed a földre, igyekezz kinyújtva tartani a lábaid. Gyalogolj előre a kezeiddel magas plank pozícióba. Érintsd meg a jobb kezeddel a bal vállad, majd a bal kezeddel a jobb vállad. Feszítsd meg a lábaid és a feneked, hogy a csípőd ne mozduljon el. Gyalogolj vissza a kezeiden, és egyenesdj fel.



2. Állj terpeszben, lábujjak kifelé mutassanak. Emeled fel a karjaid. Ereszkedj szumó guggolásba, miközben a könyököd hajlítsd be, engedd le a karod, és told hátra a könyököd. Állj fel, nyújtsd ki újra a karjaid a fejed fölött. Ereszkedj ismét le, ezúttal jobbra fordulva, ma visszaemelkedés után balra fordulva.



3. Állj kis terpeszben, tarts a kezeid, mint egy boxoló. Ugorj balra két lépést, miközben a jobb kezeddel vigyél be egy jobbegyenest. A mozgást cspíőből indítsd. Utána ugorj jobbra kettőt, és most a bal kezeddel üss.



4. ülj le, dőlj hátra 45 fokot. Húzd fel a térded, a vádlid legyen párhuzamos a talajjal, miközben a karjaid nyújtsd ki a lábad mellett. Fordulj az oldaladra oldalsó plank pozícióba, nyújtsd ki a lábad, könyököd a váll alatt, cspíőd megemelve, hogy a tested egyenes vonalat alkosson. Fordulj vissza a fenekedre, és vedd fel az első pozíciót, majd ismételd el az oldalra fordulást a másik oldalra.

Forrás: dailyburn.com



Címkék: edzésterv ünnepek gyors edzés


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás