15 leginkább alulértékelt gyakorlat III. rész

2017-11-07

Van néhány olyan gyakorlat, amit nem sokan csinálnak, pedig szuper hatékonyak. Érdemes kipróbálnod azért is, mert segítségükkel olyan izmokat mozgathatsz meg, amelyeket eddig valószínűleg nem, és feldobhatod az edzésed, elkerülve a monotonitás unalmasságát.

Sportkártya
hirdetés

Az első részt itt, a másodikat pedig itt olvashatod.

11. Futás különböző formái

Ha a futással az a problémád, hogy monoton, akkor gondolj arra, hogy mennyi módon fel tudod dobni! Belevihetsz sprint és lassabb tempókat, ezzel szuper kardió edzés lesz belőle. Mehetsz a természetbe, de nem csak a futópályára: menj egy hegyre, és fuss terepen! Nagyon jót tesz az állóképességnek, a friss levegő és az erdei táj pedig az elmédnek is.

12. Prowler edzések

Eddig csak férfiakat láttál ennél a két szarvas, szán-szerű eszköznél? A tolások és a húzások nem csak nekik valók! Gyorsan meg lehet tanulni a használatát. És a súlyzóval ellentétben itt nincs annak veszélye, hogy rád esnek a súlyok.

13. Guggolás súlyzóval

Amikor a súlyt hátulra, a fejed mögé ereszted. Nők gyakran hanyagolják ezt a gyakorlatot, mert attól félnek, hogy túlságosan megerősödik a combjuk. Férfiak pedig azért, mert inkább a karjukra és a mellizmaikra fókuszálnak.
Márpedig ez a gyakorlat átmozgatja az egész tested, jót tesz a hátadnak és a válladnak is, és égeti a kalóriát az edzés alatt és után is!

14. Felhúzás

Azt hiszed, ez csak a profiknak való? Nem! Jól átmozgatja az egész tested, és ez az egyik legbiztonságosabb gyakorlat az emelések között, mert ha nem tudod megcsinálni, akkor egyszerűen visszaejted a súlyt. Ha megtanultad a helyes technikát, és már jól tudod használni a csípődet, akkor nagyon hamar érzed majd, hogy erősebb lettél: bútortologatásnál és a bevásárlószatyrok emelgetésénél is!

15. Thruster gyakorlat

Ez az egyik legnépszerűbb crossfit gyakorlat, ami az egész tested átmozgatja. Emeld a súlyt kiinduló helyzetbe, guggolj le úgy, hogy a feneked a térded alá kerüljön. Felállás közben emeld fel a súlyt is. A mozdulat közben figyelj arra, hogy a hátad egyenes maradjon.
Végezheted nagyobb súllyal, ha erősíteni akarsz, és kisebb súllyal, de többször, ha az állóképességed fejlesztendés.

Forrás: dailyburn.com



Címkék: edzés edzésterv gyakorlatok


Kapcsolódó cikkek

Tetszett? Oszd meg az ismerőseiddel Megosztás